Για ακόμη μια χρονιά, η Carglass® Ελλάδος απέσπασε μια σημαντική βράβευση στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2023 (BEPA), της μητρικής της εταιρείας. Τα βραβεία BEPA αποτελούν διοργάνωση θεσμό για την εταιρεία Belron® και κινητήρια δύναμη για τους διακεκριμένους εργαζόμενους.
Τα βραβεία BEPA διοργανώνονται κάθε χρόνο από τον όμιλο Belron® με βασικό Σκοπό να αναδείξουν τα άτομα ή τις ομάδες που αποδεικνύουν την υψηλή δέσμευσή τους και την πραγματική τους αφοσίωση στην εταιρεία, κάνοντας τη Διαφορά στην καθημερινότητά τους, τόσο για την εξυπηρέτηση των Πελατών, όσο και για τους Συναδέλφους τους. Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν σε όλο τον κόσμο από τον CEO του ομίλου της Belron®, Carlos Brito.
Ο κ. Brito αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαι Διευθύνων Σύμβουλος της Belron εδώ και ένα χρόνο και, σε αυτό το διάστημα, έχω γνωρίσει εκατοντάδες συναδέλφους σε όλο τον κόσμο. Και ανεξάρτητα από το πού έχω πάει, έχω δει πώς όλοι μοιράζονται τον σκοπό μας να κάνουμε τη διαφορά με πραγματικό ενδιαφέρον. Όταν επιλέξαμε τους νικητές μας φέτος, ήμασταν έκπληκτοι από τα εξαιρετικά πράγματα που είχαν κάνει. Διαβάσαμε ιστορίες για την αποφασιστικότητα, την ευρηματικότητα και το θάρρος τους».
Φέτος, στα παγκόσμια βραβεία ξεχώρισε μια πολύ σημαντική υποψηφιότητα για την εταιρεία που πραγματικά κάνει τη Διαφορά στην καθημερινότητα της Carglass® Ελλάδας εδώ και 15 χρόνια, επιδεικνύοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager, ο οποίος έχοντας αναλάβει αυτό τον ρόλο από το 2017, έχει μεταμορφώσει πλήρως τη δομή της ομάδας με εξειδικευμένα KPIs, έχει συμβάλλει καθοριστικά στη διεύρυνση του Διακαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης με την προσθήκη ψηφιακών καναλιών και ως εκ τούτου, ο ίδιος και η ομάδα του έχουν βραβευτεί πολλές φορές τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά από ανεξάρτητους φορείς εξυπηρέτησης πελατών .
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο όμιλος Belron® απένειμε βραβεία BEPA σε 70 άτομα και ομάδες σε 26 χώρες.